Fashion House Outlet a avut in 2015 cea mai buna performanta din ultimii 5 ani

Principalii indicatori de performanță a proiectului Fashion
House Outlet Center București, cum ar fi volumul de vânzări, valoarea cumpărăturilor
per client și valoarea medie a unei tranzacții (ATV), au urcat la cele mai
ridicate niveluri din ultimii 5 ani.



Cea mai importantă evoluție înregistrată de outlet-ul
Fashion House în 2015 o reprezintă creșterea considerabilă a vânzărilor: atât
valoarea cumpărăturilor per client, cât și valoarea medie a unei tranzacții
(ATV) au urcat la niveluri record.
În plus, vânzările…

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

Related posts:

  1. 3 branduri noi in Fashion House Outlet Centre din Bucuresti
    Fashion House Outlet Centre București începe anul 2016 cu noi contracte de...
  2. Colliers: Piata de terenuri traverseaza cea mai buna perioada din ultimii 10 ani
    Anul trecut, valoarea totală a tranzacțiilor cu terenuri pentru proiecte imobiliare (exceptând...
  3. Colliers: Piata de terenuri traverseaza cea mai buna perioada din ultimii 10 ani
    Anul trecut, valoarea totală a tranzacțiilor cu terenuri pentru proiecte imobiliare (exceptând...
  4. Colliers: Piata de terenuri traverseaza cea mai buna perioada din ultimii 10 ani
    Anul trecut, valoarea totală a tranzacțiilor cu terenuri pentru proiecte imobiliare (exceptând...
  5. Renovare de primavara la Fashion House Militari
    Una dintre cele trei unităţi ale outletului Fashion House Militari a...

Stefan Schönauer a fost numit Chief Financial Officer al Immofinanz Esop: Investiţiile în renovarea clădirilor istorice din Bucureşti au trecut de 100 mil, euro, numai în ultimii 3 ani

No comments yet

Leave a Reply





Do NOT fill this !